lördag 4 januari 2014

Mellandagar

 Har äntligen varit i stan ett par dar i rad,skönt att strosa lite...Fotbollscup,mat,3D bio o lite shopping. En vacker butik på bilden,Mormors fönster. Det blev inte nån vidare shopping,det blev två köp,en billig kofta jag inte behövde men som redan visat sig vara en favorit :)
 Å så här ser en lycklig målgörare ut i full fart <3
Här är det andra köpet...det är ju smidigt att man hittar det mest lättstuvade pyntet...;) Tyckte de var så fina att jag köpte en till idag så nu har jag två. Brukar ju intala mig själv att det är bättre att köpa nåt stort istället för massa småsaker o de här var verkligen stora! Får se om jag hittar nån bra plats,de får stå i var sitt fönster sålänge! Känns som de kan få vara med året om,kanske kan bli fint att sno om en slinga till julen. T.om sonens övernattande kompis tyckte att de var riktigt snygga,han brukar annars varje gång han är här lugnt konstatera att allt är så konstigt här,haha,det tar jag som en komplimang ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt....som vanligt!!!
kraaam //Vojka

Jo sa...

Tack Vojkis,ja,jag gillar stjärnorna,kan va fina både inne o ute :) Kraam