måndag 20 januari 2014

Landhaus Living

 Efter extremt mycket telefonsamtal o detektivarbete fick jag till slut på den tyska tidning jag är med i,lagret i Stockholm sa att just det här numret var underdistribuerat så det var inte lätt! Det slutade med att en anställd på Pressbyrån hade en kompis i Stockholm som  hittade den där o skickade den till tjejen,en sån extremt hygglig o seviceinriktad tjej fick såklart en blombukett som tack för all hjälp hon gjorde helt frivilligt:) Hoppas hon fortsätter i servicebranschen där hon hör hemma!!
 Måste ju säga att bilderna ser extremt fina ut,texten vet jag inte så mycket om...
 Tänk om det såg ut så här jämt ;)


3 kommentarer:

Fröken i Söder sa...

Vad kul att vara med i en tysk inredningstidning! Häftigt att vara med i vilken tidning som helst, tycker jag. Fina bilder! Kram Stina

Jo sa...

Tack Stina :) Ja,jag blev riktigt nöjd,ser ju riktigt bra ut på bild iaf...Nästa vecka får du hålla utkik efter Allas,då blir det t.om omslag,spännande! Trevlig helg,kram Johanna

FRöken i Söder sa...

Vad roligt!
Ha en skön söndag!/ Stina