söndag 28 juli 2013

Tallinn

 Hemma från en trevlig resa till Tallinn! Fantastisk skärgård o nära land går man...

 En del hus skulle man ju inte tacka nej till,så många idyller!!
 Dessertbuffe är inte så bra för mig ;) Blir ju en del...
 Mycket vacker gammal medeltidsstad...
 o mycket hantverk,stickat,smide o trä syns överallt!

 Fika bör man...
 Gamla staden med ringmuren,rekommenderar ett besök!
 Å sjöresan mitt i sommaren genom skärgården går ju inte heller av för hackor,här passeras Liiiidingö :)
 Spegelblankt hav.
Handstickade varor.


Mysiga små gränder!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad fint det verkar vara i Tallin. Jag var i Klaipeda i Litauen i våras och det var också vackert. Ingen bra färja dock..

Jo sa...

Ja,det var jättefint!! Å färjan var mycket finare o fräschare än jag trodde så det gör jag gärna om igen :)